چرا نباید آهن ربا را نزدیک تلفن همراه یا کارت اعتباری قرار داد

سه شنبه 12 ارديبهشت 1402
16:12
لیلا

نمایش این مطلب تنها به اعضا امکان پذیر است
ابتدا ثبت نام کنید يا وارد شويد

برچسب ها: مقاله , تحقیق , معما ,
[ بازدید : 161 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چرا باید به پرچم کشورمان احترام بگذاریم

سه شنبه 12 ارديبهشت 1402
15:27
لیلا

پرچم یک علامت یا نماد هویت عده ای از مردم یایک سرزمین است که آنان را از میان مردم و سرزمین های دیگر متمایز می کند. هر کشور یک پرچم مخصوص به خود را دارد و از طریق آن در مرز های کشور برای نشان دادن تصاحب و اقتدار استفاده می شود.



هر کشور در مرزهای خود برای تفکیک مرز و نشان اقتدار از پرچم کشور استفاده می کنند، بعد از هر پیروزی و موفقیتی آن را بالا می برند و بر آن بوسه می زنند، در مراسم صبحگاه نظامیان آن را برافراشته می کنند و به آن احترام می گذارند. بعد از هر فتحی در جنگ ها آن را بر بالاترین نقطه ی پیروزی نصب می کنند، هر کشوری برای مراسم های رسمی و دیپلماتیک خود از آن استفاده می کند.

این ها همه دلایلی هستند که باید به پرچم کشورمان احترام بگذاریم تا سایر کشورها نیز به آن احترام بگذارند و بفهمند که چه تاریخ و سختی هایی پشت عزت و سربلندی الان آن می باشد.

پرچم ایران

موضوعات: مقاله,تحقیق,
برچسب ها: تحقیق , مقاله , متن ,
[ بازدید : 132 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

در جواب تبریک روز معلم چه باید گفت

سه شنبه 12 ارديبهشت 1402
15:22
لیلا

پیام تشکر از دوست بابت تبریک تولد

دوست عزیزم ممنونم از اینکه تولدم را تبریک گفتی. تشکرم به خاطر تبریکت تو نیست، تشکرم به خاطر معرفتی بود که به خرج دادی.

جواب پیامک تبریک تولد

تمام دیروز دنبال یه شعر غمگین بودم که برای تولدم بگذارم، امروز صبح که پیام تبریکت را دیدم، از داشتن دوستی بهتر از برگ درخت، بهتر از آب روان حسابی خوشحال شدم. ممنون برای تبریک خوشحال کننده‌ات. با آرزوی بهترین‌ها.

پاسخ دوستانه تبریک تولد

می‌گویند اگر عزیزی جزئی از خاطرات خوب زندگی‌ات شد، برای بودنش از او تشکر کن؛ من، اما سپاس‌های زیادی به تو بدهکارم. متشکرم که هستی و همیشه محبت و عشقت را نثار قلبم می‌کنی. ممنون که در روز تولدم به یادم بودی و محبت همیشگی‌ات را از من دریغ نکردی. بابت همه خوبی‌هایت ممنونتم.

جواب تبریک تولد با مضامین عاشقانه

چه زیبا بود تبریکت و چه واژه‌های بی‌نظیری را کنار هم نشانده بودی تا زیباترین تبریک تولد را برای من بسازی و من چقدر خوشبختم که، چون تویی دارم. شادی امروز را با تو تقسیم می‌کنم بهترین من.

متن زیبا برای پاسخ تبریک تولد

تشکر ویژه مرا پذیرا باش. تبریک شما با خود یک پیام زیبا داشت: زندگی زیباست، دقت کن، آرام رد شو، حس کن، نفس بکش؛ همه چیز نعمت است.

جمله های زیبا برای پاسخ تبریک تولد

داشتنت مثل هوای برفی یا نم نم باران جاده شمال یا مثل آن بغلی که عاشقت است و تنهایت نمی گذارد و یا مثل برگشتن آدمی است که سالهای سال منتظر آمدنش بودی …ممنون دوست خوبم بابت حضور گرمت و اینکه همیشه کنارم و به یادم هستی.


موضوعات: مقاله,تحقیق,
برچسب ها: متن , شعر , عاشقانه ,
[ بازدید : 122 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به متن مقاله دل نوشته تحقیق چیستان است.
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]